2011. október 5., szerda

Őszre hangolva

Vénasszonyok nyara...gyönyörű időnk volt az elmúlt hetekben, de ha lehet hinni az időjósoknak péntektől hideg, ködös őszi felhők jönnek. ..
" ősz dobol ujjaival az erdőn.." (Fekete István)

Próbálunk hangolódni a lakásban is ,hogy meleg és kuckós legyen,az egyre rövidülő napok végén meleg teát szürcsölgetve összebújjunk, olvassunk, barkácsoljunk Nimróddal.

Katafolt segítségével jutottam el ide..és nem szégyellem mert lemásoltam és megvarrtam,levendulával megtöltöttem (Nimród szerint büdös:). Ciki másolni? Őszintén szólva nem érdekel, magunknak varrtam nem eladásra, vállalom hogy nem én találtam ki. Ha valaki jön hozzánk nem azt kérdezi, hogy én terveztem-e, hanem azt hogy ezt is te varrtad:)


4 megjegyzés:

ZsuzS írta...

Nem ciki, teljes mértékben igazat adok neked, hová lenne ez a világ, ha mindenki megtartaná magának a tudását, és a tehetségét.

Anyinyóka írta...

Nagyon szép lett, jól tetted, hogy megvarrtad.

Mammka írta...

Hú,milyen szépet varrtál!!!!!!És a fotók is mesések!
Kérdezted a tejeskannát: http://mammka.blogspot.com/search/label/tej
Konyhafelszerelési boltban vettem.Műanyag a teteje, nem tudom,hogy jó ötlet volt-e, van hagyományos fedővel is. Nem olcsó, de kitart mindaddig,amíg tejet hordok.

Manyó Anyó írta...

Mártika! Addig, amíg nem a saját ötledetként "adod el", és nem ártasz a kitalálónak azzal, hogy Te is megvarrod, addig fair vagy! Mi - a foltbűvölők - soha nem tettük szóvá ha valaki megvarrta azt, amit a másik ötölt ki. Sőt a szabásmintákat mindig sokszorosítva megosztjuk egymással. Soha nem értettem azt sem, ha valki nem engedi lefotózni a munkáját. Ráadásul azt, amelyet egy kiállításon a látogatók szeme elé tár. Miért??? Nem kell magyarázkodnod!!!