2011. március 12., szombat

Végre elkészült...

ez is:) Lassan már egy éve, hogy Zalaegerszegen szerveztek az ottani foltvarrók egy jó kis szombati varrós napot, ahol Kosztelnik Edit segítségével ilyen faliképeket készíthettünk. Akkor szinte teljesen készre csináltam ( téves lenne azt írnom, hogy varrtam), csak a tűzés volt hátra, de valahogy a kezdeti lelkesedés elillant és nem volt kedvem befejezni. Mivel mostanában a varrás tudja legjobban a gondolataimat elterelni, így elővettem és két este alatt sikerült is letűzni és keretezni.




6 megjegyzés:

erabera írta...

Ez gyönyörű lett! Szívből gratulálok!

F.Gina írta...

Annyira jók ezek a vidám faluk !Kár lett volna félkészen hagyni !

Bejus70 írta...

Kedves Szömörce Márta! Köszönöm, hogy olvasóm lettél, mert így eljutottam az oldaladra. Csak ámulok munkáid láttán, gratulálok igényességedhez, harmonikus színeidhez! Nagy kedvencem a country stílus, de még sosem jutottam el a megvarrásáig. Bár nem magyari jellegű, lám mégis illik hozzánk! :-D
(A parfümnek van egy másik változata, Spiced Green Tea a neve, ha beleunnál a szimplába, szaglászd meg azt is!)

Szömörce írta...

Erabera, Gina köszönöm:)

Bejus én is így voltam a te blogoddal:)

csipkebogyo írta...

Fantasztikus lett! Gratulálok!

Szömörce írta...

Csipkebogyó, köszönöm:)