2010. december 15., szerda

Változások

kezdete új szemüveggel és parfümmel.....



7 megjegyzés:

Kicsoda írta...

De jo ez az also kep!!! Te is meg a hatter is!
En nem festem magam, de valahogy a parfum, az a luxus, ami muszaj. Az enyemnek nem is tudom a pontos arat, csak hogy nagyon draga, de itt pl egy pillanatig nem gondolkozom, hogy kell-e....

Zazálea írta...

ezt a parfümöt használom évek óta, csak ezt és mindig, ez sokat elmond :o)))
szemüveg: most kell váltanom 1,5-ről 2-re, tehát ez egy olyan kedves bejegyzés :o)))

Szera írta...

Jól nézel ki... :)

Mammka írta...

Hú,de csinos valaki!!!és biztosan finom illatos is.:)

Violini írta...

Én is ezt a parfümöt használom sok-sok éve :-)

Szömörce írta...

Kriszta, eddig mindig kaptam a parfümöket, de most elhatároztam hogy én szeretnék választani. Egy reklámújságban láttam meg és a külső fogott meg először, aztán tegnap a boltban az illat is.

Rita, Timi szerintem nálam is ez lesz most a nagy kedvenc:)

Mammka, Szera köszönöm, pedig munka után fáradtan, nyűgösen és saját magamat fotózva...

Mammka írta...

Szömörce! Fehérváron a Kossuth utcai ,régen Népművészeti boltnak hívták boltban láttam.Nagyon csábító,de könnyen eltörik-mármint a bögre.