2010. január 11., hétfő

Kötöttem egy sálat Nimródnak

Még általános iskolában tanultam meg kötni, de csak a nagyon alapokat tudom és már nagyon sokat is felejtettem. Megirigyeltem a kötős lányokat, hogy milyen gyönyörűségeket alkotnak. Ez egy nagyon alap sál, de azt hiszem nem is ez a lényeg, hanem az hogy a kisfiamnak köthettem, aki büszkén nézegette magát benne a tükörben, amikor elkészült. ( ha valami új ruhát kap, akkor bizony illegeti-billegeti magát a tükör előtt:))

A sálat egy Martimez-féle gombocska díszíti.


2 megjegyzés:

Melinda írta...

Nagyon helyes lett!:) Nincs is annál nagyobb öröm, mint a szeretteinknek kötni (vagy úgy általában készíteni) valamit, igaz?:)
(És ugye, milyen helyesek, ahogy illegetik magukat a tükörben? Még a fiúk is?:D)

Vacskamati írta...

Én csak a számat tátom, mekkora már ez a kiskrapek.. És milyen fess... :D

HA nem írtad volna, meg sem gyanúsítlak, hogy nem vagy profi kötő.. jó fonalválasztás, szép kivitel, pasiknak meg minek cifrázni a dolgot? :D