2009. december 29., kedd

Újrahasznosítás Új-Zélandon

Gimnáziumi évfolyamtársam és több évig kollégiumi szobatársam pár éve férjével és kislányával Új-Zélandra költözött. Most már két kislány édesanyja. Egy közös hobby, a foltvarrás miatt kezdtünk el levelezni, tőle szoktam kapni azokat a fantasztikus újságokat és anyagokat:)

A férje honlapján láttam először ezeket a képeket és kértem Petrát, hogy írjon nekem erről a boltról. Bemásolom amit nekem írt:

"Egy raglani baratnom, Lin muhelye. A raglani szemettelep boltjabol szedi ossze fillerekert a ruhakat, anyagokat (nagyon jo kis bolt am az!) es azokbol varr, szoval ez olyan recycled business, ami most nagyon meno.
4 eve elnek itt, Raglanban, a hazukban van a studioja. Belga hazaspar, Lin kirakatrendezo volt, aztan elkezdett mozaikozni meg ujra hasznositott anyagbol varrni szoknyakat (noi, gyerek) meg taskakat. a weblapja itt: www.moz-art.co.nz
A ferje Dirk pedig bringaboltos es -szerelo, szinten a hazukban van a muhelye. Ket fiuk van, kamaszok, az egyik szorfos, a masik gordeszkas :-)"
















12 megjegyzés:

toritextil írta...

wow, mennyi gyönyörű anyag, és hatalmas ablakok, világosság, színek.... csak ámulok és bámulok...

Zsuzsi írta...

Hihetetlen jó, kint varrni a teraszon, nekem nagyon tetszik ez az életstílus :)

mammka írta...

Hűűűűűűűűűűű!

Ducika Ducila írta...

Aztapaszta! De klassz!

kastanie írta...

Kedves Szömörce! Ez volt számomra az év legizgalmasabb bejegyzése, köszi! Majd még alaposabban visszatérek rá.

Vacskamati írta...

A dolog szépséghibája csak annyi, hogy idehaza még a boltokban sem találsz ilyen gyönyörű anyagokat, nemhogy a szeméttelepen.. De a szemlélet egyszerűen nagyszerű és példa értékű!! :D

Szömörce írta...

Era én is pont erre gondoltam:) Milyen lehet ott a szeméttelep? Persze ott alap ám, hogy minden városban patchwork bolt van. A szemléletről pedig mégegy sztori: tavaly írtam Petrának a mi ádventi vásárunkról( játszótér) . Ott tudjátok mire gyűjtöttek: a helyi iskola medencéjének napkollektoros fűtésére:)

Jutus írta...

Csak ámulok és szóhoz sem jutok a sok csodás anyag és miegymás láttán.!!!Nekünk is ki kellene próbálni az udvaron varrást,nagyon szuper lehet, de honnan vegyek pálmafát ehez a csodás hangulathoz?...:-D

helen írta...

Milyen vacak helyen laknak :D Mint egy nagy nyaralás ;)

Köszi a képeket és a beszámolót! Jó volt olvasni!

Szömörce írta...

Örülök, hogy felkeltette az érdeklődéseteket:) Köszönöm Lin-nek és Petrának, hogy írhattam róla és felhasználhattam a fotókat:)

antalandi írta...

Szia, Bejelentkeztél hozzám rendszeres olvasásra, így én eljöttem megnézni ki is lehetsz? :)
Tetszik nagyon, amiket nélad látok. Ez a bejegyzés pedig nagyon beindította az agyam...Andi

Szömörce írta...

Andi, köszönöm hogy benéztél:)