2009. október 6., kedd

Nálunk ilyen az ősz

Idén rengeteg tökünk termett, pedig nem is ültettem, hanem tavaly csak kiszórtuk ősz végén a tököket, majd megszántattuk a földet. Szinte mindenhová tettem dekorációként belőle( kert, terasz. lakás) és több kosárral el is ajándékoztam.
A "bóti" madárijesztőt majd szeretném egyszer lecserélni egy sk.-ra, remélem jövőre lesz is belőle valami:)
Az udvaron már potyog a "dijó"( Nimród így mondja), így jó kis délutáni program annak keresgélése a lehullott levelek között.












5 megjegyzés:

Ahama írta...

nagyon tetszik:) (írtam mailt)

Jutus írta...

Milyen jó neked,csak szétszórod a magokat és íme milyen gyönyörűek lettek!!! Én ápoltam locsolgattam mégsem lett belőle semmi/biztosan rosszak voltak a magok/,na majd jövőre!!!:))

vadcic írta...

Jaj imádom a tököket.
Épp ma szemeztem a boltban vele,de gazdasági okokból maradtak.
De ezek iszonyatosan szééépek!
Ilyen színekkel az ősz is öröm.

Lobelin írta...

Szia!-)
Most találtam rád, és nagyon tetszik a blogod, meg az alkotásaid!! Gratula! Szerintem visszajáró vendég leszek!-)

Szömörce írta...

Jutus,én tényleg semmi különöset nem csináltam velük, lehet hogy pont ezért termett ennyi.

Vadcic, köszönöm:)

Lobelin, köszönöm, gyere máskor is.