2009. augusztus 27., csütörtök

Új-Zélandról érkeztek:)



8 megjegyzés:

Kovácsné Julcsi írta...

Aztaa,de jó Neked!

Edige írta...

Hűha... Én tuti, hogy egyheti hideg élelemmel elvonulnék gyönyörködni!

martimez írta...

az a 3 fáradt-lila nem undorít egy kicsit sem téged:)) ???
...nézd meg a blogomban,szerintem pont ilyenek vannak(tenyérnyi minták)nekem is,de még kellene a takaróhoz:)

Szera írta...

Ez aztán az ajándék!!! :)

Szömörce írta...

Annyira szeretem nézegetni ezeket az újságokat, de az is biztos, hogy nagymama koromig vannak már terveim:))

Martimez mennyi kellene? Ezek kb. 20 cm-es és 110 cm széles anyagok. szívesen adok belőle:)

Szömörce írta...

Márti nem tudok válaszolni a leveledre, mert mindig kidob a freemail. Reggel írok neked:)

mammka írta...

Hűűűűűűű! Elleszel vele egy-pár darabig.:)
Csöpöghet a nyálunk....

"Maminka" írta...

Szia! És eladó újságjaid is vannak? Mert a bloglistámban így jelentél meg: "eladó újságok ismét"
Engem érdekelne, ha adsz el:)