2009. június 25., csütörtök

Vásári portéka

7 megjegyzés:

kastanie írta...

A csúcsos sapkások annyira jók, akármikor meglátom őket, nem tudok szabadulni tőlük. A baris táska is kedvencem.

mammka írta...

Mind tetszik,de én angyalos vagyok...:)
Szép választék,tudnék vásárolni!:)

Aranyalma írta...

Becsszóra nem láttam ezeket, pedig az angyalkát kifejezetten lestem, az olyan Szömörcés védjegy, legalábbis szerintem.
Egyébként sikeres volt a vásár?

Susana írta...

Very beautifull!

Takács Éva írta...

Szia,nagyon szépek a munkáid. a boszorkányokat én is szeretem. Remélem találkozunk. Üdv. Éva

Takács Éva írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szömörce írta...

Köszönöm! Sajnos a vásár nem volt annyira sikeres, remélem csak az időjárás miatt.

Éva örülök, hogy te is itt vagy:)

Susana, thank you:)