2009. június 11., csütörtök

Szabadúszó lettem:)

Már nem vagyok foltvarró csoport tagja, pedig tavaly milyen izgatottan vártam a szeptembert. De nem vagyok elkeseredett, mert hiszem hogy fogok találni olyan társakat( talán a nőklubunkból alakul egy lelkes kézműves csapat)akikkel továbbra is öröm lesz együtt alkotni. Ha pedig mégsem, akkor sem mondok le a varrás szeretetéről, hiszen sokan vannak akik csoport nélkül is gyönyörű, egyedi foltmunkákat, babákat készítenek.
Nem szeretnék ezeken a dolgokon sokat rágódni, mert próbálom az ilyen felesleges stresszes helyzeteket kiiktatni az életemből.

7 megjegyzés:

mammka írta...

Jól teszed,ne is rágódj!!!Én se járok csoportba,de azért ne rólam vegyél példát :),mert nem is alkotok ezerrel.Igaz,ha járnék csoportba,akkor sem lenne ez másképpen,hiszen az időm és az erőm eléggé véges.

Vacskamati írta...

Pontosan! Ha valahol megakadsz, tudod, hol kaphatsz segítséget! :D Egy csoport hasonló érdeklődési körű, gondolkodású ember összejövetele örömteli kell legyen, nem stresszes- ha nem így megy, nem kell rágódni rajta, miért nem, csak fordíts hátat és menj tovább! :D

Kicsoda írta...

IO szivembol szolt!!
En egyszer mikor varros tarsasag hianyzott csinaltam olyat, hogy minden 2. heten osszejottunk nem csak varros lanyok, hanem ki mit csinalt hozta. Ez jo volt, mert lattam scrapbookot, horgolast, himzest. Szoval ez mas, de nagyon jo volt!:-)

Violini írta...

Jaj,én meg elfelejtettem megírni neked, h. van pamutvlies és 1300/m.
bocsbocs,remélem még aktuális!

Lonci írta...

Üdvözlet a szabadúszók táborában:-)))

claudius írta...

Sose bánd, én sem bánom már, hogy tavaly nem sikerült beilleszkednem a helyi csoportba, pedig én úgy érzem mindent megtettem...
A net világában is van bőven segítség is, inspiráció is :)

Szömörce írta...

Köszi lányok:) Azért lassan újra elkezdek mocorogni, a lelkemnek szüksége van egy ilyen csoportra:)