2009. május 27., szerda

Nimródnak készül- ...pulykát vettem a vásárban...

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

Szuperek mind! Kézzel varrod?!?!

Violini írta...

Ez a tehénke nagyon bájos!

Szömörce írta...

Igen kézzel varrom, meg is látszik:)
Violini, szerintem is, olyan kis bamba.

Panti írta...

Szerintem a kézi öltéseid annyira szabályosak, hogy még a varrógép is megirigyelhetné!!!!!!!. Mindig kiváncsibb leszek.

Szömörce írta...

Köszi Panti:)

Kicsoda írta...

Nekem mind nagyon tetszik, foleg hogy igy elforgatva vannak a hatteren. Kezzel? hmm ezen en is meglepodtem. gratulalok!!!

Szömörce írta...

Miért furcsa, hogy kézzel varrom? nagyon élvezem, olyan "rusztikus" és bárhol, bármikor lehet:)

Kicsoda írta...

azert mert nagyon szep egyenletes;-)es itt tenyleg azt mondom, hogy szebb mint a gepi varras. Egy csomoszor nem latom ertelmet a kezi varrasnak, mert szerintem semmivel nem szebb... sot. de itt ertem, amikor azt mondod rusztikus.