2009. január 14., szerda

Nimródról

Nimród egyik kedvenc elfoglaltsága mostanában :)




13 megjegyzés:

martimez írta...

Nagyon cuki!

Amaranta írta...

Ez igen, nagyon élvezi! Ilyen korszakunk nekünk is volt, mi is a zoknikat szerettüük :-))

Te jobban vagy már?

Szömörce írta...

Hát neki mindegy, hogy zokni, bugyi, vagy alsónadrág :) Tegnap 2 bugyimmal a kezében csúszott-mászott:))
Már egészen jól vagyok, én sokkal gyorsabban rendbe jöttem, mint a család többi tagja.

Julcsi írta...

Nagyon ééédes, kis huncut!
Vercsi a szennyesválogatást is nagyon szereti:)

flor írta...

Látszik, hogy mennyire élvezi.
Aranyos

Szera írta...

Tündéri kisfiú!

Kicsoda írta...

Nagyon helyes Nimrod!!! Nagyon szep a butorod! es nem utolso kicsit meghultem, hogy nem szakad le a fiok ettol?;-)))

Judit írta...

Hihi, nagyon ismerős:))))

Szömörce írta...

Kicsoda, eléggé strapabíró ez a fiók, mert azóta már többször belemászott. A bútorainkat helyi asztalosok készítették.

KicsiKató írta...

Jajj, de édes, igazi, önfeledt babamosoly:)))

Violini írta...

én is a fiók strapabíróságán akadtam fenn :-)

idi írta...

Hihetetlen hogy már ilyen nagy.Nemrég született és már ekkora.Használd ki nagyon minden percét ennek a pici kornak.nagyon aranyos.Minde szépet és jót.puszi.

bruercsi írta...

Azt a huncut mindenit!! :))