2009. január 28., szerda

Megtörtént a sorsolás :)


Szeretném mindenkinek megköszönni a jó kívánságokat, azt egyenlőre nem merem leírni, hogy jövőre veletek ugyanitt, mert a blogszünetet továbbra is fenntartom. Az okokról csak annyit, hogy picit felgyülemlett bennem a keserűség, és első felindulásomban törölni is akartam az egész blogot, de meggondoltam és csak szüneteltetem egy ideig.

Megtörtént a sorsolás ( a dátumjelzés nem jó a fényképezőgépen). Megpróbáltuk, hogy Nimród húzza ki a nyertest, hátha sikerül neki:) És........... sikerült egyet kiemelnie :)) ( ha többet húz, ők is kaptak volna valamit).


Tallinától kapott nesszeszerbe kerültek a nevek.


A sorsolás pillanatai :)



A nyertes pedig : ANITA

Sajnos nem tudom, hogy ki ő, mert nincs blogja, de talán jelentkezik és akkor elárul magáról pár dolgot.


A nyeremény pedig egy " bvedono-féle" táska ( a varrós fórumon hívták így.)


7 megjegyzés:

mammka írta...

Gratula Anitának!!!!
De édes ez a gyermek!!!!!A táska pedig szuper!
Baj van??? Néhányszor én is kaptam szúrásokat így bloggolás közben...nem tudom nálad mi történt?!Ha szeretnéd kiönteni a szíved: demeny.monika kukac t-online.hu

Tigrislilijom írta...

Köszönjük a játékot, Anitának pedig gratulálok!

Tigrislilijom írta...

Köszönjük a játékot, Anitának pedig gratulálok!

Tigrislilijom írta...

Nem tudom, miért jelent meg duplán. Bocsánat, valamit össze-vissza nyomkodtam...

Anita írta...

Kedves Szömörce!

Nagyon szépen köszönöm az ajándékot, és a kisfiadnak is köszönöm, hiszen ő húzta ki a nevem.
Nagyon szép befejezés egy borongós feszült napnak.
Nagyon nagyon örülök az ajándéknak.
Magamról annyit, hogy kézügyességem sajnos nem túl nagy mostanában kötök, üvegmatricázom, gyöngyöt füzögetek és próbálkozom a decoupage technikájával.
Sajnos még nincs blogom, de tervezem a megnyitását.
Hogy hogyan keveredtem ide már nem tudom, de pár honapja rendszeresen olvasom a blogokat és napról napra várom az új szebbnél szebb alkotásokat/ titokban pedig sárgulok az irigységtől/ 
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a játékot és a gyönyörű ajándékot./email címem krammeranita@gmail.com/.
Mindenkinek nagyon kellemes hetet és időtöltést kívánok
Anita

Katbo írta...

Márti!
Nem tudom, hogy ki és mivel bántott meg annyira, hogy erre az elhatározásra jutottál?
Én is éreztem egy ehhez fogható érzést tavaly, de aztán inkább nem foglalkoztam a negatív dologgal, mert a pozitív mégis csak több volt (a bloggolással kapcsolatban.)

Szömörce írta...

Anita, légyszíves küld el a címedet a banokvedono@freemail.hu címre, hogy postázni tudjam az ajándékodat. Örülök, hogy írtál magadról és várom a blogodat:)