2009. január 8., csütörtök

Könyvekről

Igaz engem nem kérdeztek meg, hogy milyen könyveket olvastam az elmúlt évben, de azért leírom, amikre emlékszem. Biztos, hogy több is volt, mert nem tudok úgy elaludni, hogy ne olvassak pár oldalt.
Ezek eléggé könnyed olvasmányok, de az elmúlt időszakban nem igazán volt kedvem komoly, lelkizős témákhoz.

1. Charlotte Bronte: Jane Eyre

2. Susan Loomis: Életünk a Tatin utcában

3. Marlene de Blasi: Ezer nap Toszkánában

4. Judith Krantz:Örökölt szerelem

5. Fekete István: Gyeplő nélkül, Hajnal Badányban ....és még sok más könyve

6. Szécsi Noémi: Kismama naplója, A baba memoárja


Rendszeres járok könyvtárba, tegnap ezeket hoztam haza:


6 megjegyzés:

martimez írta...

Na gyorsan vedd úgy,hogy én megkérdeztelek,mert nekem meg vadásznom kellene 5 személyre,de nem is gondoltam,hogy találok...
És engem nagyon érdekel.

Julcsi írta...

Tőlem is veheted úgy, hiszen azt írtam, mindenki mondja el, ha szeretné:-)

mammka írta...

Én is azt írtam,hogy mindenkire nagyon kiváncsi vagyok!!!:)
Fekete István minden könyve jöhet nálam is!
A Jane pedig örök szerelem filmben,könyvben.
Beatrix Potter életrajzát élvezni fogod,nagyon jó volt nekem!

Violini írta...

Na akkor én is úgy veszem, alszik a cocikám :-)

Kdatta írta...

Én is játszani hívlak, de most filmekkel ;o)

Szömörce írta...

azóta már el is kezdtem olvasni az egyik könyvtári könyvet, ugyanis az egyik újévi fogadalmam, hogy továbbra sem hanyagolom el az olvasást.