2009. január 5., hétfő

Felvetve-elkezdve


Reményeim szerint párna lesz belőle :)

9 megjegyzés:

Kicsoda írta...

csinalsz majd kozben is kepeket? Ez valami olyasmi, amit en mindig szerettem kivulrol nezni:-)
egyebkent mekkora ez a szovoszek?

Szömörce írta...

Persze, már kb. 50 cm kész, most következik majd a minta.
Ez nem szövőszék, hanem csak szövőkeret.

b_ildikó írta...

Fázisfotókat kérünk! :-))))

Szömörce írta...

ok, holnap lefotózom az 50 cm-t :)

lomaquilt írta...

Mióta van meg neked ez a szövőállvány? Honnan származik? Nem mezőberényi?

Szömörce írta...

Ez csak kölcsön, a tanfolyamon kaptuk,de itt a faluban is készít ilyeneket egy asztalos, nekem tőle lesz. Mit jelent az, hogy mezőberényi?

Csipcsilla írta...

Hajdanán vettem egy keretet magamnak, de félbehagytam rajta egy raffia falvédőt és a felvetőfonalam elkallódott, a raffiám elfogyott, úgyhogy meg vagyok lőve.
Kitartást!
Milyen minta készül rá?

Szömörce írta...

Csipcsilla, valószínű rozmaringos minta lesz a befutó.

Lonci írta...

Amikor kész lesz felteszed? Kedvcsinálónak)))1981 óta van szövő állványom. Egerben gyártották, sajnos azóta nem használtam, mert mindig volt érdekesebb szebb kreatív munka számomra. Talán a nagy helyigénye miatt tettem mindig félre.