2008. december 19., péntek

Tegnap nagyot dobbant a szívem :)

Olyan nagyot, hogy talán még Orosházán is hallották :) Történt ugyanis, hogy megkaptam Tallina csomagját, és olyan, de olyan gyönyörűséges dolgokat kaptam, hogy azóta is naponta többször megnézem, megsimogatom őket. Szenteste pedig ők is ott lesznek a fa alatt.
Nagyon sikerült Tallinának eltalálni, hogy milyen anyagokat , színeket, formákat szeretek.
Köszönöm neki még egyszer.


Már a csomagolás is "angyali".



Egy neszeszer, amiben a varrós cuccaimat fogom tartani.


Egy mappa, tökéletes lesz a babamintáknak



Egy kulcstartó, ami most nálam amúgy is hiánycikk.



Egy angyali képeslap egy angyaltól.



Együtt a kollekció.



Ráadásként még kaptam pár alapanyagot is ( gombok, csipkék..stb).


12 megjegyzés:

Violini írta...

ez a mappa szenzációs!!!

Cicurka írta...

Nagyon édes kollekció! Aranyos a kukucskálós mappa is.

Szera írta...

Nagyon aranyosan reagáltad le az ajándékodat, elmosolyodtam, amikor olvastam...:)

Zsuzsi írta...

hűha :)))

Katbo írta...

Nagyon aranyos dolgokat kaptál. A mappába én is beleszerettem!

tallina írta...

Kicsit izgultam, hogy nem ér oda időben, meg azért is, hogy sikerül-e eltalálni az ízlésedet. Örülök, hogy tetszik :-))))))))))))))))

kastanie írta...

mappamegoldás máris koppintva:-)(már régóta töröm a fejem rajta)

ezkriszti írta...

:-))) Szépet kaptál nagyon, mert megérdemled. :-))Mappát én is megyek és tanulmányozom! Belső fele is nagyon profi.

katafolt írta...

Nahát, ez a mappa zseniális,tanítani kellene !

Körmi írta...

Szálljatok le, szálljatok le
karácsonyi angyalok!
Zörgessetek máma este
minden piciny ablakot!
Palotába és kunyhóba
nagy örömet vigyetek,
Boldogságos ünnepet!
Körmi

Naomi írta...

Békés, áldott Ünnepeket kívánok Neked!

Kaoka írta...

Ezektől a gyönyörűségektől, nekem is beindulna egy nagyobb szívdobbanásom. :)