2008. november 30., vasárnap

Ádventi vásár




Idén a barátnőimmel összefogva elhatároztunk, hogy szervezünk egy jótékonysági ádventi vásárt, aminek a bevételét egy játszótér építésére ajánlunk fel, mivel az nálunk egyáltalán nincs. saját készítésű tárgyakkal készültünk, és ma pedig megtörtént az első árusítás az egyik templomunk előtt. sajnos csalódnunk kellett, mert nagyon közömbösek voltak az emberek, 4-5 fő jött oda megjönni, a többiek szó nélkül oda sem nézve mentek el mellettünk a szentmise után. Pedig tudtak róla, hogy ott leszünk és miért leszünk ott, mert az atya többször hírdette.
De nem keseredünk el, mert jövő héten a másik templomunk előtt pakolunk ki.
Mutatom, hogy én miket készítettem .


Ékszerek ( ők lettek a kedvenceim):


Könyvjelző macska , az ötletet köszönöm Katafoltnak.



Tűpárnák.



Ajándéktasak, aminek az elkészítését Pécsett tanultam Gabiczától.




Apró bölcső, a dió saját termés és azért különleges mert kb. háromszor nagyobb, mint egy hagyományos dió.




Pufók angyalkák.




Könyvjelző babák, a barátnőim követelték, hogy ilyeneket mindenképpen készítsek :)



Együtt a csapat :)





Pár kép a vásárról:)




13 megjegyzés:

Kicsoda írta...

Nagyon szepek!!! Nagyon sajnalom, de orulok, hogy nem vette el a kedveteket, lehet, hogy jovo hetig meggondoljak magukat es rajonnek, hogy megis vennenek szep dolgokat.
Egyebkent nem is ertem, mar pusztan az amire gyujtotok eleg kellene legyen, hogy `csak ugy` adjanak az emberek penzt...

Amaranta írta...

Én is ezen a véleményen vagyok, mint Kicsoda, de hidd el nem csak a ti falutok ilyen!

Tudnék mesélni...

Szera írta...

Nem lehetne vásárolni nekünk is?! Én szivesen vennék egy-két dolgot, legyen csak játszóteretek mielőbb..., szerintem más is csatlakozna...

leda írta...

Hát ez óriási ötlet! Nagyon örülök, hogy nem csüggedtetek el teljesen. Én sem értem a helyzetet, bár mostanában sok olyan emberrel találkoztam, aki a kézzel készített dolgokat nem tartja értékesnek. Elszomorító! Én is szívesen megnézném a kínálatot, legyen minél előbb játszóteretek! :)

katafolt írta...

Szépek lettek,milyen kár,hogy így állnak hozzá...ha valami csillogó műanyag vacakot pakolnál ki,tolongnának,sajnos...
Most én sem tudom,van-e kedvem karácsonyi vásározni.Még soha nem voltam,de a kultúrház halljában tartják,és hallottam olyan hangokat,hogy a kutya se megy be.

Katbo írta...

Nagyon sajnálom,hogy így viszonyultak az emberek ehhez a nemes kezdeményezéshez. Talán jövőhéten nagyobb sikeretek lesz. Gyönyörű dolgokat készítettetek, szerintem bizakodjatok. (mustármag!)

Szera írta...

Szerintem is bizakodjatok..., de azért továbbra is kérdezem, amit fennt. Katbo! Te kis optimista, de nem baj, jó neked..., a mustármagom nekem is megvan, de realista vagyok...(el ne hidd!)

Princi írta...

Mennyi szép holmi!!!
Sajnos a tucatgagyi a trendi, ez van...
De talán ahogy közeledik az ünnepek dátuma, kapósabbak lesznek. Sok sikert hozzá!

mammka írta...

Csatlakozom,én is vásárolnék!!!!!!Nagyon erősek vagytok,ez jó!Én hamar csüggedős fajta vagyok.
Főleg az fáj,ha a templombajárók ilyen közönyösek.:(

Violini írta...

hú,de előjöttek most a falunk töltött 5 évünk rossz pillanatai! Olyan furcsák tudnak lenni az emberek.De ha meglesz a játszótér,magától értetődően viszi majd a pereputtyát.Amúgy meg sopánkodik,hogy fogy a falu.
Meg hogy milyen dolog mise után vásárolni. Ez nem lehet benne a pakliban?
Nem tudom,nálatok milyen a közösség,és nem szeretném ha megbántódnál,de ahol én éltem,ott nagyon sokan csak illendőségből,szokásból meg valaki kedvéért jártak templomba,ahol aztán jól megnézték egymást,ki hogy viselkedik,öltözik. Ez a réteg nagyon rátarti tud lenni,meg a hívőnél is hívőbb,ha érted mire gondolok.Hány kisgyerek van a falutokban?
Ami nem fogy el,azt föltehetnéd egy kétárba,a blogodon meg meghirdethetnéd az akciót.Jó a Szera ötlete,én is vennék.
Tudom,milyen rossz játszótér nélkül.(Nálunk ugyan volt,de csak nagyoknak való pár fémjáték.)

Szömörce írta...

Köszönöm szépen a biztató szavakat:) Sajnos igaz amit Violini írt a templomba járásról, sokan képmutatók. Vasárnap óta még más negatív dolog is történt:( Megkértü, k az óvónőket, hogy ők is készítsenek valamit, erre tegnap ideküldtek egy csomó kínai gagyit, amit a 250-es boltban vettek!!! Valószínű a kukában fognak landolni. Ha marad vásárfia ( milyen optimista vagyok), akkor ígérem felrakom őket ide is.

Szömörce írta...

nem tudom, hogy mennyi kisgyerek él itt, de akik készítették az sk. dolgokat, ők mind kisgyermekes anyukák.
visszatérve az ovira, ijesztő számomra, hogy esetleg Nimród ebbe az oviba fog járni.

Violini írta...

Hát,ez az -többek között- ami miatt visszajöttünk a büdösbe.Meg még egy csomó minden miatt.
Hajrá,mi veled vagyunk :-)))