2008. október 15., szerda

Ma nagyon jó napom volt :))


Ma reggel három csomagot kaptam :)
Az egyik Új-Zélandról érkezett, benne fantasztikus újságokkal. Azt hiszem most a 2 japán könyvvel együtt már elegendő tervem van a következő 10 évre, sőt...
A másikban a Tűpárnától rendelt gombok voltak.
A harmadikban pedig Paminától kaptam régi horgolós könyveket az anyukámnak és pár játék Nimródnak. ( Bocsi de ezekről nem tudtam képet csinálni, mert közben lemerült a fotómasina, utána pedig már nem volt időm rá)




8 megjegyzés:

mammka írta...

jujjjj,mennyi gyönyörűséges újság!!!!Nyami...:)))És Új-Zélandról...:)
A Tűpárnás gomboknak már én is boldog tulajdonosa vagyok::)))Lásd blogom...
Ilyenkor olyan,mintha Karácsony,vagy Mikulás,vagy szülinap lenne...

bruercsi írta...

Húúú! Nahát egy szavad sem lehet! :))
Tessék szépen tanulni és majd kikérdezünk! :) Lássuk, ha varrsz belőlük valamit, oké?

Szömörce írta...

Éjjel magányomban ( nincs itthon a férjem) nézegettem őket. Hát tényleg " nyami", ahogy mammka írta. Már is sok-sok terv van a fejemben, jó lenne ha egy nap 48 órából állna :)

Julcsi írta...

Vagy 72-ből:-)
Varrj belőlük nagyon-nagyon sokat! Néha az is elég, ha csak nézegeted:-)

martimez írta...

Érdekelne,hogy valakitől kaptad ajándékba,vagy pedig rendelted ezeket az au.újságpkat,u.i. én is imádom ezeket,de nálunk nem kapható.

Szömörce írta...

Martimez, egy kint élő barátnőm küldte őket. Régebben már kaptam tőle egyet-egyet csak úgy, de most kifizettem őket. postaköltséggel együtt fele annyiba kerültek, mint nálunk a német újságok :)

martimez írta...

köszi,nagyon irigyellek...

katafolt írta...

Kipécéztelek,nézz be hozzám :-)