2008. október 13., hétfő

Kirándultunk -Budapest



Szombaton kis családommal Budapesten jártunk. Megnéztük a Határtalanul kiállítást a várban, utána pedig elmentünk a FoltTopic kiállítás megnyitójára. A várban kiállított munkák nagyon tetszettek, de én azt hittem sokkal több lesz. Persze vásároltam is, 2 japán könyvet, amikbe teljesen beleszerelmesedtem, hazafelé az autóban simogattam a lapokat, annyira gyönyörű dolgok vannak bennük. Pár anyagot is vettem és Aurefil bordó cérnát is redworkhöz ( szerintem eléggé drága volt). Amíg én tobzódtam az élvezetekben addig az Apa Nimróddal sétált, de ők sem unatkoztak, mert felfedeztek egy vadász boltot... :))
Az újpesti találkozón nagyon jól éreztem magam, a büfé asztalra is sikerült vinnem sk. készítésű pizzatekercset, ami -ha jól láttam- eléggé gyorsan elfogyott. A tombolán is sikerült nyernem sk. festett anyagot. Kastantól kaptam ajándékba egy újságot , pjulcsytól pedig akasztókat , Juhizstól karácsonyi anyagot:) Jó volt megismerni a nicknevek mögé bújt embereket, örülök és köszönöm, hogy befogadtatok.
Hazafelé már nagyon fáradtak voltunk, Nimród is nyűgős volt nem is aludt semmit már, csak amikor hazaértünk, gyors vacsora, fürdés és alvás reggelig.

































5 megjegyzés:

Violini írta...

jó volt megismerni titeket! A gesztenyéből ma sütöttünk,nagyon finom,köszönjük !
A kirándulásért meg a folyamatos jó levegőárt irigyellek,de úgy kell nekem,minek élek itt.

mammka írta...

Nagyon klassz japán könyveket vettél. Dejó,hogy nem voltam ott-mármint vásárlás szempontjából.Odavagyok a japán foltos könyvekért....

Katbo írta...

Örülök, hogy jól sikerültek mind a kiállítások, mind a "kirándulás".
Nagyon klasszak lehetnek a Japán könyvek!

Szömörce írta...

Violini, örülök, hogy izlett, hidd el én pedig néha a városba vágyom :)

Szömörce írta...

Tényleg szuperek ezek a könyvek, nagyon jó kis kézi applikációk vannak benne. Most ezt próbálom előnybe részesíteni, mert ezt tudom a Nimród mellett is csinálni, miközben ő játszik, csúszik-mászik.