2008. október 10., péntek

Izgulok :))


Már nagyon várom a holnapi napot, de izgulok is. Ez lesz az első ilyen hosszú út Nimróddal és nem tudjuk, hogy hogyan fogja viselni. Ma este összepakolom a kis ruháit , játékait, már megfőztem a holnapi ebédjét, apa pedig hozott neki gyümölcsdesszertet ( én ilyet nem adok neki, csak ha megyünk valahová és nincs lehetőség friss gyümölcspapi készítésre).
Izgulok, mert én még senkit nem ismerek személyesen, milyenek lesznek, hogyan fogadnak, tudunk-e így is beszélgetni egymással....stb.
Ja, és gondolkodhatok mire van szükségem, mert ez egy lehetőség olyan eszközök beszerzésére, amire itt nincs lehetőségem. Ha vannak okos ötleteitek megírhatjátok :))

2 megjegyzés:

Marianna írta...

Szerintem ne izguljál, minden jól fog sikerülni. Sok mindenkit fogsz látni, beszélni velük, de emlékezni nehezebben, hiszen ilyenkor minden összemosódik. Az árusok kinálatától kicsit elfogsz ámulni, de jobb csak nézelődni. De a legjobban a kiállitott pw munkák győznek meg arról, hogy érdemes ezt a hobbyt folytatni. A foltosok kedvesek, ha valamit nem úgy mondanak, azt felejtsd el. Jó szórakozást. (Komórka)

Szera írta...

Nekem csak egy jó ötlet jutott eszembe: Nyitott szemmel és nyitott szívvel várd a holnapot!...és érezd jól magad!!!