2008. október 22., szerda

Engem is...


Eddig ketten is kipécéztek Katafolt és Ahama.

Szabályok:

1. linkeld be a blogodba azt aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve


1. Nagyon szeretem Fekete István világát, szoktam is álmodozni, hogy egy erdőszéli kis házban élek egy vadász vagy erdész férjjel és sok gyerekkel. Gyerekből Isten eggyel ajándékozott meg eddig, a férjemnél pedig a vadászruhák és a fegyverviselés stimmel, mégsem az a foglalkozása.

2. Szeretnénk egy parasztházat az Őrségben vagy a Balaton felvidéken, amit csupa-csupa gyönyörű örökölt régiséggel és persze foltvarrott munkákkal rendeznénk be. Szeretem a paraszti világot. Jó lenne , ha mindig népies ruhákat hordthatnék, egy kicsit itt falun ki is lógok a tömegből az öltözködésemmel.

3. Hívők vagyunk és örülök, hogy a gimnáziumi éveimet egy egyházi iskolában tölthettem. Jó irányt mutatott...

4. Szeretnék főállású anya lenni, legalább 3 gyerekkel :))

5. Szeretem Toscanát, 2 kedvenc könyvem Frances Mayes: Napsütötte Toszkána és Édes Élet Itáliában.


6. Olvasás közben gyakran eszek, azaz evés közben is olvasok.
Kedvenc virágom a napraforgó és mindig romantikus hangulatba kerülök a 60-as évek zenéjétől.


7. Szeretem amikor a férjem mentében van, vagy amikor íjászkodik. Ilyenkor egy kicsit mindig újra beleszeretek.

Akiket én kipécéztem:

Mammka

Idi

Pjulcsy

Kicsikató

Martimez

Mehike

Amaranta

3 megjegyzés:

martimez írta...

Köszönöm a "kipécézést" s a kedves infókat magadról.Nagyon ilyesmit képzeltem rólad...ha hely és idő lesz (őszi szünet + 4 gyerek)...csinálom én is .

mammka írta...

Jó volt olvasni Rólad!:)
Fekete István világa nekem is a világom.
És jó lelkitársat találni!!!

Márta néni írta...

Nekem nemcsak a Fekete István, hanem a két Mayers könyv is kedvencem, és a napraforgó is bejött. Ez jó találati arány nem?