2008. szeptember 30., kedd

Őszi rongykoszorú és azok a bizonyos " kötözött tökök"





Nálunk Zalában ilyenkor ősszel gyönyörű színekbe öltöznek az erdők. Erdőből pedig van itt bőven:) Ezt a hangulatot próbáltam visszaadni ezen a rongykoszorún. Saját festésű anyagból készült és a hálószobánkat fogja díszíteni.

Készítettem pár tűpárnát is, ezeket holnap elviszem a foltos csoportunkba, hátha nem ismerik és akkor én is tudok valami újat mutatni a többieknek. Lehet hogy a koszorút is elviszem :))



16 megjegyzés:

Princi írta...

De tökjók, nagyon mutatósak!

mammka írta...

Nagyon-nagyon szépek!!!!
Már napok óta készülök,hogy készítek ilyen koszorút...Szorgos voltál!

bruercsi írta...

Meresztenem kellett a szemem, hogy lássam, hogy ezek tényleg "csak" rongyokból vannak! :)
A tökeid nagyon szépek lettek!

Katbo írta...

Nagyon szép a koszorú is és a tököknek is gyönyörű anyagokat választottál. Szeretem a dolgaidat!!

Szömörce írta...

Köszönöm szépen :) A koszorú színei a fényképen élénkebbek, mint élőben, olyan igazi őszi színek. A tökök alvási időben készültek, narancsos anyagból szerettem volna, de olyat nem találtam itthon, ezért készültek ezekből. A koszorút pedig Nimród mellett csináltam, amíg ő kalapálta a játékait és lelkesen pakolt ki az anyagos kosaramból és rágta őket, addig én felkötöztem az alapra a rongyikat.

idi írta...

ismét nagyon szép dolgokat készítettél.

Amaranta írta...

NAgyon jók lettek! A tökök is és a koszorú is, nekem főleg az tetszik, ha nem baj és lőször komolyan azt hittem, hogy levelek, hirtelen ránézésre.

patchwork40 írta...

Hú, de szépek, ízlésesek... :)

Cicvarek írta...

Gyönyörű minden! :-)) Annyira imádom az őszt, a vénasszonyok nyarát...
Nem olyan rég emlegette katbo a kollektív tudatot, hát most is valami ilyesmi lehet - a héten készültem ilyen tököket meg koszorút készíteni. :-)

Cicvarek írta...

ja, azt elfelejtettem megkérdezni, hogy mi a koszorúalapod?

Szömörce írta...

Köszi lányok. Ma a csoportban is nagy tetszést arattak.Azt hiszem pár emberkét sikerült megfertőznöm a mikrós-colombuszos textilfestéssel.

Szömörce írta...

A koszorúalapot a férjem hajlította drótból. A kis drága:))

Kdatta írta...

Nagyon szépek lettek a tökök is a koszorú is. Szeretem a dolgaidat. Olyan finomak és átgondoltak. :o)

Violini írta...

Nagyon szép a koszorú!
megkérdezhetem,honnan vetted a hátteret? Én is szeretném lecserélni az enyémet,de nem tudom hogy fogjak hozzá.

Szömörce írta...

Paminánál van egy szuper leírás, hogy hogyan kell megváltoztatni a hátteret. Ott van link is, ahol szuper háttereket lehet találni.

Violini írta...

Köszönöm,sikerült,végül sk. háttér mellett döntöttem,de a leírás fantasztikus.