2008. szeptember 5., péntek

Foltvarró csoport tagja lettem

Kedden volt az első találkozásom a nagykanizsai foltosokkal:) . Nagyon kedvesen fogadtak, a vezető kérése az volt, hogy vigyem el pár munkámat. Babáim közül mutattam párat, és nagyon tetszett nekik. A legkedvesebb mondat ez volt: " Hol voltál eddig?"
Ketten a csoportból nyáron táboroztak(Szentedrén és Szombathelyen) és megmutatták, hogy miket tanultak. Sok-sok érdekes és szép dolgot készítettek. Ebben a hónapban többen mennek majd Bonyhádra, novemberben pedig már én is velük tartok Szombathelyre. November végén Letenyén lesz kiállításunk, ahol már az én munkáim is szerepelnek majd ( remélem tudok készíteni pár újat is). Szeretnék nagyon-nagyon sokat tanulni tőlük.

Képzeljétek ráaadásul beiratkoztam szövőtanfolyamra is, az uram vállalta, hogy ilyenkor is vigyáz a kis Nimródra. Régebben már szőttem, van is egy sk. hátizsákom és tarisznyám ( majd teszek fel képet róluk), de jó lesz újra elmélyedni benne:)

Úgy gondolom eléggé mozgalmas ősz és tél vár rám :)

8 megjegyzés:

Szera írta...

Érezd jól magad ebben a mozgalmasságban!

Mehike írta...

Grt.a csoportba kerülésedhez.Legyen sok örömöd az ujjonnan készített munkáidban.Mennyi időnként fogtok találkozni?

Katbo írta...

Nagyon jó dolog csoportba járni. Nekem nagy szívfájdalmam, hogy a miénk megszünt. A szövéshez külön gratulálok. Nagyon szeretnék én megtanulni. (úgy igaziból)

Juhizs írta...

Üdv a foltvarrók között :-) De jó, hogy ilyen sokrétű vagy, ügyesen tudod beosztani az idődet is - Nimródra van, aki vigyázzon? - Van segítséged?

Szömörce írta...

Havonta egyszer fogok találkozni a csoporttal, ezalatt a férjem fog vigyázni Nimródra. Még mindig ő az aki próbál sokat segíteni, de sajnos ő is eléggé elfoglalt.
Azt nem tudom, hogy az időmmel jól gazdálkodom-e, ezek az elfoglaltságok therápiát is jelentenek nekem.

Szömörce írta...

Katbo, láttad mit kaptam nem is olyan rég?

Katbo írta...

Igen, igen, Nagyon elkésve, de az Isten éltessen sokáig!!

kastanie írta...

Az a havi egy alkalom is nagyon sokat ér, örülök, hogy elkezded.