2008. augusztus 4., hétfő

Textilfestés





Szombaton bevásároltam Colombus festékből és ma sikerült is mikrozva "elfogyasztanom "őket. Nekem tetszik a végeredmény, pedig eléggé foltosak lettek, olyan mintha batikoltam volna. Nem tudom, hogy mi a titka, hogy ne ilyenek legyenek. Lehet, hogy azért ilyenek, mert összegyűrve teszem bele az anyagot a festékbe? Amúgy a képen szerintem jobban mutatnak a színek, mint élőben.
És mi lesz belőlük? Tervben van egy kis takarószerűség , amit akkor használnánk amikor a tanácsadásra megyünk és a pólyázón erre fektetném a Nimródot.

16 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nekem is ilyenek szoktak lenni a mikrósok, gondolom a gyürkörészés és a nemkeverés miatt. Ne bánd, nagyon klasszak lettek:)

Akartam még kérdezni, mivel szoktad felvagdosni a pólókat? Én nagyon megszenvedek velük... :S

mammka írta...

Hú,de jól néznek ki!!!!! Nagyon szép lesz az a takaró!!Olyan barátságos,melengető színek,biztos tetszeni fog Nimródnak!

Szömörce írta...

Köszi szépen Kató.
Milyen pólókat?

Szömörce írta...

Mammka , nekem is tetszenek a színek és kimondottan az én világom, hogy nem olyan erősek, hanem inkább fakó lett.

idi írta...

Gyönyörű színek.Még soha nem festettem,és mindíg "irigykedve" nézem más munkáit.Hol lehet ilyen festékeket beszerezni?

Szömörce írta...

Idi, én egy "mezei" hobby boltban vettem Nkanizsán, 1 zacskó 150 Ft.

KicsiKató írta...

Bocsánat, félreírtam:))) Máshová akartam:)

Arcencil írta...

Engem pedig az érdekelne, hogy mivel fixálod a színeket??? Mert én is festettem columbussal egy csomó kis darab anyagot, ki is öblítettem rendesen, mégis engedi a színét amit akkkor vettem észre amikor már megvarrtam és kimostam egy kicsi patchworkot....

Szömörce írta...

Arci én ecetes vízbe tettem őket, de szerintem is egy kicsit eresztik a színt, lehet hogy nem is takaró lesz belőle.

Arcencil írta...

Most azon agyalok, hog mégiscsak érdemes varrni belőlük bármit, mégha eresztik is a színüket! Lehet kapni ún. "színfogó kendőt", elég jókat hallok róla, szóval majd azzal fogom kimosni a kész terméket.
Ma én is megyek Colombusért :-)

Szömörce írta...

Ez jó ötlet:) valahol van is itthon ilyen valahol:)

ezkriszti írta...

A márványosságtól izgalmasak a kézi festések, de ha egyenletest szeretnél, akkor a lábasos főzés, kavargatást használd.

Amaranta írta...

Én holnap akarok festeni. Mennyi ideig ikróztad őket? Mert nekem direkt ilyen foltos kellene.

A színfogó kendő egy remek találmány, én használom rendeszeresen (főleg ha piros cuccokat mosok) és nekem bevállt!

Szömörce írta...

Amaranta én Kicsikató utasításait követtem, a blogjában a textilfestéseknél a hozzászólásoknál leírja, hogy hány watton, hány percig mikrozta őket.

Violini írta...

Akkor gyorsan varrd meg,mert nem sokáig fogtok ilyen sűrűn tanácsadásra járni :-)

Szömörce írta...

Hú, Violini még bele sem vágtam az anyagokba :(