2008. augusztus 14., csütörtök

A harmadik X.


Tegnap ünnepeltem a 30.-ik születésnapomat és az én drága férjecském hatalmas meglepetést szervezett nekem:)) Délután elmentünk sétálni Nimróddal és mikor hazaértünk az asztalon ott várt egy hatalmas kalaptorta napraforgódíszítéssel( kedvenc virágom) , de az ebédlőben sehol senki. Egyszer csak az asztal alól!! előbújik a három legkedvesebb barátnőm és eléneklik a boldog születésnapot. Közben előkerül a férjem is, aki megszervezte ezt a szülinapi partit. Az ajándékok átadása és a torta elfogyasztása után a férjem elvitte Nimródot és én nyugodtan egy hatalmasat beszélgethettem a barátnőimmel.
Nagyon sok ajándékot kaptam:)

Újságokat és könyveket:



Hasznos kellékeket a kedvenc hobbimhoz:



Barátnőim kedves ajándékai, gyertya, sóvirág, kerámia edényke, csigaházak, és egy sk. kép.



És a legkedvesebb ajándék az én Uramtól. ( Katbonak nagyon ismerős lehet :) )



17 megjegyzés:

Amaranta írta...

Nagyon Sok Boldog Szülinapot!

Szép meglepetés és klassz ajándékok!

Szömörce írta...

Köszönöm:)

Kicsoda írta...

Boldog szulinapot!! ez igazan jo kis meglepetesnek tunik;-)

Ahama írta...

Isten éltessen sokáig! :)

Julcsi írta...

Isten éltessen sokáig! Kívánok minden szépet és jót! (Ha lehet még ezek után:-) )

Marianna írta...

Isten éltessen sokáig és sokáig maradjál 30 éves!

idi írta...

Nagyon sok boldogságot kívánok neked.Sok örömet a kis családoddal.

Szömörce írta...

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat :)

katafolt írta...

Boldog szülinapot!Épp egy x-el vagy ífjabb nálam :-)Jók az ajándékaid,az a mézeskalács-elefánt csuda ismerős,
többször megvarrtam már :-)))

KicsiKató írta...

Nagyon boldog szülinapot! Na és ez a férj... remek bulit szervezett:))

Zsuzsi írta...

Boldog fülinapot :)

Szömörce írta...

Katafolt remélem 10 év múlva én is olyan csodákat fogok varrni mint te :)

Szömörce írta...

Mégegyszer köszönöm mindenkinek, hát azt hiszem ezzel férjjel jó vásárt csináltam:))

Mehike írta...

Drága Szömörce !
Én is nagyon boldog születésnapot kívánok.Nálam is épp egy x-el vagy fiatalabb.

Szömörce írta...

Köszönöm Mehike.

Naomi írta...

Isten éltessen sokáig!!! Sok boldogságot kívánok Neked! Gyönyörű szép dolgokat kaptál...és hát a gyűrű...!!! Igazán csodaszép!!! :D

(Ha már a többiek így számolgattak én is leírom, hogy én csak 1 évvel előztelek meg! :D)

disa írta...

情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫