2008. július 22., kedd

PIF 2.


Mivel hamarosan célba ér a harmadik PIF-em ismét meghirdetem.

A szabályokról:

1.Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt megígéritek a saját blogotokban/flickr-en (nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában/flickr-en)

6 megjegyzés:

Amaranta írta...

Én nagyon szeretnék tőled kapni, és adni is majd.

Mehike írta...

Mindig is szerettem adni,de azért kapni is jó.Most akkor bent leszek a 3-ba? Pontosan mit is kell csinálnom?

Julcsi írta...

Hozzád is jelentkezhetnék? Vagy az már túl sok lenne?

Szömörce írta...

Amaranta örülök neked, küldd el a címedet email-ben.

Szömörce írta...

Mehike, annyit kell csinálnod, hogy meg kell hírdetned a blogodban ezt a kezdeményezést, és az első három jelentkezőnek sk. ajándékot küldesz 1 éven belül.
Nálam te vagy a második, úgyhogy légyszi küldd el a címedet email-ben.

Szömörce írta...

Julcsi te vagy a harmadik. Annak idejé én is több helyre jelentkeztem, ezért hírdetem ismét.
Várom a címedet email-ben.