2008. július 8., kedd

Meglelt Zsuzsi



Ma itthon volt velünk a férjem, így kaptam egy kis szabadidőt, amit ugyebár mi másra fordíthatnék mint varrásra. Halász Edit könyvéből szerettem volna az egereket megvarrni, de egyszerűen nem sikerültek:( Miután már a második landolt a kukában, elkezdtem keresgélni az anyagaim között és egy elfelejtett félkész zsuzsis blokk került elő. Ezt a kézi applikációt még a kezdő foltvarró tanfolyamon készítettem, és akkor még úgy terveztem, hogy falikép lesz belőle. Most inkább egy párnát láttam benne. Ez lett belőle :)

14 megjegyzés:

mammka írta...

NAGYON tetszik!! A színek pont harmonizálnak!

Szömörce írta...

Köszi Mammka :)

idi írta...

Nagyon aranyos lett.A színvilág mint mindíg ,most is fantasztikus.Ha kedved lenne még Zsuzsi mintához,akkor a blogomban találsz.

Szömörce írta...

Köszi Idi. Az az igazság van még kettő Zsuzsis blokkom ( csak azok gépi applikációk), de már nem tetszik a keretezésük. Szeretném újra varrni őket, de utána azért körülnézek nálad :)

Lilang írta...

Szuper lett Zsuzsi és a párna is :)

Juhizs írta...

Szömörce! - Örülök, hogy meglelted Zsuzsit (no, meg hogy engem is - nem is gondoltam, hogy arra jársz).
Én már jártam Nálad, de utoljára még a befőzös tudósításnál. Igaz, nem írtam be, mert sokszor csak olvasásra van időm. Tetszett, hogy új munkákat láttam Nálad. :-)

Julcsi írta...

Borzasztó érzés -sajnos tudom-, amikor az embernek van egy kis ideje varrni és úgy érzi "elfecsérelte". Te viszont nagyon jól megoldottad! Jó lett a Zsuzsis párna! És méltó helyet kapott az első munkád egyike:-)

Szömörce írta...

Köszi Lilang :)

Szömörce írta...

Köszi Lilang :)

Szömörce írta...

Juhizs örülök, ha errejársz,olyan mintha régóta ismernélek már, ez biztos a biztató, depiből kirángató levelek miatt van :)

Szömörce írta...

Köszi Julcsi.

Naomi írta...

Gyönyörű lett! Tetszik nagyon!!! Ügyes vagy! :D

Szömörce írta...

Köszi Noémi:)

idi írta...

Kedves Márti.Szertném ha átnéznél az oldalamra,mert meglepim van a számodra.