2008. július 3., csütörtök

Hordozókendő

Kedden megérkezett kendőnk, rögtön megpróbáltam magamra kötni, ami másodikra sikerült is a tükör előtt. Akkor este már 1 órát sétáltunk is a kertben, és úgy tűnt Buceklinek nincs kifogása ellene. Azóta már voltunk a postán is, ma pedig elmentünk bevásárolni, úgy hogy itthon magamra kötöttem a kendőt és a parkolóban tettem bele őt. Nagyon élvezte , igaz az emberek úgy bámultak ránk, mintha földönkívüliek lennénk :) A súlyát alig érzem benne , és neki is tetszik, úgyhogy nekünk "bejött" a kendő:

7 megjegyzés:

KicsiKató írta...

De jó, akkor ez neked most nagy megkönnyebbülés! A barátnőméknél tovább tartott a szoktatás, de most egy éves a pöttöm és még mindig kendőznek - most már háton.

Szömörce írta...

Sokkal könnyebb így cipelnem a kis sózsákot, lassan már 7,5 kg lesz és még csak 4,5 hónapos :)

kastanie írta...

jaj de jó, hogy beválik, szabadabb leszel

mammka írta...

Az unokám 2 éves,sokat használták a kendőt,nagyon szerették!!! Mennyivel könnyebb lehet így! Örülök neki! A bámészkodókkal meg ne törődj!Lehet,hogy éppen irigykednek..::)

patchwitch írta...

nagyon jól nahgzik, örülök, hogy bejött nektek! kitartás!
néma.

Szömörce írta...

Köszi Néma :)

Violini írta...

Mi is szeretjük nagyon,és szerintem ne bánd, hogy korábban nem volt kendőd.Nekünk kb. 5 hónapos korától lett igazán jó,amikor már tartja valamennyire a hátát.Addig csúszkált ide-oda,a fekvő póz meg nagyon nem jött be.
Csak akkor tettem bele,ha nagyon muszáj volt. Most bezzeg! :-)
És igen,vidéken úgy néznek rád,mint egy ufóra,ezt én is tapasztalatam.Legyen az város vagy falu,keleten vagy nyugaton,mindegy.Anyukámtól kaptam volna a kendőt(Miskolcon él,ami azért nem kicsi),de nem is értették egyik boltban sem,mit akar.legyél csak büszke arra,hogy te hurcolod a babád!