2008. június 25., szerda

Hordozókendő

Eldöntöttem, hogy beruházok egy hordozókendőre :) Az az igazság, hogy Nimróddal eléggé nehéz kimozdulni, a babakocsi nagyon nehéz, az autómban alig fér be, csak ha lehajtom a hátsó ülést, a kenguruban pedig Nimródot nehéz cipelnem, ugyanis már 7 kg. Örömmel venném, ha leírnátok tapasztalataitokat ( ha van) a kendővel kapcsolatban :) Szerintetek nekem elég a 4,5 m-es? ( titkos adataim: 160 cm, 56 kg-ez régen 50 alatt volt).
Amúgy mostanába nehéz napokat élünk, ugyanis ha a kis királyfi ébren van csak az ölemben szeretne lenni, és ha ez nem így történik akkor hangos és nagyon mérges sikogatásba kezd, amit szerintem nagyon sokáig tudna folytatni. Tegnap az egész napos sikogatás után már nagyon a padlón voltam, és ma folytatódott. Nem tudom mit tegyek?

10 megjegyzés:

idi írta...

Nem tudom ezt ismered-e.Kukkancs be hozzá.http://jucuu.blogspot.com/

Kicsoda írta...

Nekem volt kendom es en ugy dontottem 10kg-ig vagyok hajlando/kepes magamon cipelni oket. Ma van egy csinos servem:-)Hat felevesen tuljutottak rajta, en persze cipeltem a nagyot tovabb:-)De, SOKKAL konnyebb a kendoben, mint a kenguruban, a kengurutol hamar megfajdult mindenem, a kendo valahogy jobban elosztja a sulyt.
En rugalmasat hasznaltam, en csinaltam egyszeruen, mert a len tul merev volt, nekem kimaszott belole 3 honaposan a kisebbik.
Nekem 3,5m volt es nyaron tobb volt mint eleg meg ez is:-)
A kendo sokat segithet az ilyen siros idokben.

Zsuzsi írta...

Nekem nem kötős, hanem karikás kendőm volt a lányokkal. Nagyon jól bevált, főleg, amikor egész kicsik voltak, mert szépen, bölcsőtartásban bele lehetett őket tenni, aludtak nagyokat. De csípőn hordani is jó volt vele, szerettem nagyon.

kastanie írta...

De ugye házilag tervezed megvarrni?

Szömörce írta...

sajna nem házilag tervezem megvarrni találtam egy céget, ahol létezik védőnői csomag, valószínű azt fogom megrendelni. Azt hiszem ezek a kendők lenvászonból vannak.

Szömörce írta...

A másik dilemmám az, hogy meg tudom-e tanulni a különféle kötési módokat, mert azt olvastam, hogy jó, ha tanfolyamom sajátítjuk el, de hát az errefelé nincs.

Kicsoda írta...

Dehogy kell ehhez tanfolyam:-) Eloszor kiprobalod gyerek nelkul aztan mikor mar megy, bele teszed a gyereket.
itt van pl egy tok egyszeru, jo kepekkel
http://www.mobywrap.com/t-instructions.aspx
a felso gombok (..hold) a kulonbozo hordasi lehetosegek, ezzel a kotessel.

Zsuzsi írta...

Ezért jó a karikás, nem kell kötözketni, csak egyszer beállítani.

Kdatta írta...

Nálunk nagy nagy segítség volt a kendő. Amint azt írtam, még ma is használjuk hintaágyként. (amiben annyi a kunszt, hogy négy db függönykarikával kell megkötni. Ha valakit érdekel van fényképes útmutatóm ;o))
Én itt rendeltem: http://www.bobitaexpressz.hu/ Azt hiszem másnapra megérkezett. Ha jól emlékszem nekik van védőnői csomagjuk. Nagyon kedves fiatal lány, küld cd-t is a használatról illetve van képes leíás is. Én simán eloldogultam veel. ;o)
Én az 1-es csomagot rendeltem, amiben két kendő is van. :o))
Sok sikert és kellemes hordozást kívánok.

Katbo írta...

Én is használtam a kendőt, de csak a legkisebbel. A középső igényelte volna magyon, de akkor még nem ismertem. Volt hozzá kényképes útmutató. Spéci szövésű anyag, ezért szerintem nem lehet házilag elkészíteni. Szerintem egy nagy baj van vele (ami miatt én elég ritkán használtam,) az az, hogy melegben bele lehet pusztulni. Nekünk is nyáron lett volna igazán aktuális. Amit mi sokat használtunk, az a "fémvázas hátizsák" volt.