2008. február 1., péntek




Tegnap elkészült egy párna is a babakuckóba. A minta egy ausztrál újságból van, amit Petrától kaptam Új-Zélandról. Amikor ezt az újságot nézegetem, nagyon szomorú vagyok, hogy nálunk nem lehet ilyen szuper folyóiratokat kapni :(Igaz átszámítva nekünk talán kicsit borsós az ára(2500ft), de nincs benne olyan, amit nem szeretnék elkészíteni, ez a minta is egy hírdetés része . Minap nézegettem a német nyelvű patchwork magazinokat és igazából nem sok jó ötlet van bennük( újságonként kb. 1), és ezek is 1500-2000 Ft-ba kerülnek.

4 megjegyzés:

beszand írta...

Nagyon helyes lett a párna. Nem kell neked újság, hiszen nagyon ügyesen megcsináltad Te ennek a mintáját is. Nagyon szép lesz a babaszoba. Öröm lesz a baba, de ilyen kellemes környezet nagy nyugalmat áraszt és a babára is átragad. Puszi, vigyázz magadra. Most már pihenj, mert sokat varrtál az utóbbi időben. Andrea (a babásról vagyok)

manyesz írta...

Ez nagyon szép lett:)))

Szömörce írta...

Köszönöm. Mindenki azt mondja, hogy pihenjek, de fél óra heverészés után már vmit csinálnom kell!!

Szömörce írta...

Manyesz neked is köszi, a kenyérrecepted felkeltette az érdeklődésemet:)